Status:
Død
Peter Racing (Varmblods traver)
N-84-5507
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1984
- Kjønn: Vallak
- Eier: Tom Rune Bratlien, SNERTINGDAL
- Oppdretter: Martin Sandbråten, SØRUM
- Starter: 36
- 1. plass: 1
- 2. plass: 3
- 3. plass: 6
- Plassering: 17
- Volte: (4)20,9M
- Auto: (5)21,0aK
- Premier: kr 64 500
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 07 | 7/2600 | 7 | 7 | 24,7ag | 0 | G | 0117 | 0 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Momarken Travbane | 01 | 5/2525 | 5 | 5 | 23,2ag | 5 | G | 0399 | 1 800 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 05 | 1/2600 | 1 | 1 | 22,6ag | 0 | G | 0097 | 0 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 9/2160 | 9 | 9 | 23,3 g | 0 | G | 0413 | 0 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 05 | 12/1660 | 12 | 12 | 20,9 g | 5 | G | 0170 | 1 800 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 03 | 10/2100 | 10 | 10 | 21,0a | 4 | 0085 | 2 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Klosterskogen Travbane | 04 | 10/2520 | 10 | 10 | dg | - | 0330 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 11/2160 | 11 | 11 | 22,4 g | 4 | G | 0328 | 2 800 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 02 | 2/2100 | 2 | 2 | 23,6ag | 5 | G | 0048 | 1 700 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 11/2160 | 11 | 10 | 21,0 | 3 | 0611 | 3 500 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 01 | 8/2100 | 8 | 8 | 23,0 | 4 | 0044 | 1 600 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 6/2100 | 6 | 6 | 22,1a | 3 | 0240 | 4 000 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 03 | 9/2120 | 9 | 9 | 22,8 | 2 | 0381 | 3 000 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 03 | 3/1609 | 3 | 3 | 21,7a | 0 | 0264 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Drammen Travbane | 05 | 3/2100 | 3 | 3 | 24,0 g | 0 | G | 0192 | 0 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 09 | 3/2100 | 3 | 3 | 22,2 g | 7 | G | 0041 | 1 000 | |||||
Atle Jostein Owren (T) | Biri Travbane | 03 | 8/2100 | 8 | 8 | 21,8a | 4 | 0144 | 1 800 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 08 | 5/2100 | 5 | 5 | 20,9 g | 2 | G | 0055 | 4 000 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 10 | 5/2140 | 5 | 5 | 22,0 | 1 | 0189 | 12 000 | ||||||
Atle Jostein Owren (T) | Biri Travbane | 03 | 11/2120 | 11 | 11 | 22,6 rg | 8 | R | G | 0264 | 1 000 | ||||
Atle Jostein Owren (T) | Bjerke Travbane | 03 | 2/2640 | 2 | 2 | 24,2 | 6 | 2390 | 1 200 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 03 | 7/2140 | 7 | 7 | 25,2 | 8 | 0809 | 1 200 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 08 | 11/1609 | 11 | 11 | 22,2a | 6 | 0079 | 1 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 09 | 5/2100 | 5 | 5 | 24,8 | 3 | 0125 | 2 500 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 02 | 7/1640 | 7 | 7 | 23,0 | 2 | 0052 | 5 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Drammen Travbane | 07 | 1/1700 | 1 | 1 | 22,3a | 3 | 0088 | 2 200 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 07 | 14/1660 | 14 | 14 | 22,8 g | 0 | G | 0926 | 0 | |||||
Magne Olsen (T) | Biri Travbane | 02 | 1/1609 | 1 | 1 | 21,1ag | 5 | G | 0055 | 1 000 | |||||
Tor Wollebæk (T) | Biri Travbane | 04 | 4/1600 | 4 | 4 | 21,7 | 5 | 0112 | 1 000 | ||||||
Stein Helge Bakken (T) | Biri Travbane | 03 | 14/2120 | 14 | 14 | 24,8 g | 0 | G | 0180 | 0 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 07 | 1/2100 | 1 | 1 | 22,5 | 5 | 0119 | 1 200 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 07 | 8/1620 | 8 | 8 | 24,5 g | 0 | G | 0048 | 0 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 07 | 14/1620 | 14 | 14 | 21,6 | 5 | 0165 | 1 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 01 | 6/2120 | 6 | 6 | 23,7 | 3 | 0060 | 2 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 08 | 1/1640 | 1 | 1 | 22,1 | 5 | 0338 | 1 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 07 | 2/1600 | 2 | 2 | 24,6 g | 3 | G | 0054 | 2 200 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 92 | 2/1600 | 2 | 2 | 23,9 | - | P | 0 |