Status:
Død
Pilmin Vesla (Kaldblods traver)
N-84-0430
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1984
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Turid Mjølnerød, HALDEN
-
Oppdretter:
Turid Mjølnerød, HALDEN
-
Starter:
39
-
1. plass:
1
-
2. plass:
2
-
3. plass:
4
-
Plassering:
12
-
Volte:
(10)34,3K
-
Auto:
(9)*32,8aM
-
Premier:
kr 30 400
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1989 |
4 |
0 |
0 |
1 |
2 |
38,9 |
5100 |
5 100 |
1990 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
41,3 |
1500 |
1 500 |
1991 |
8 |
0 |
1 |
2 |
1 |
38,7 g |
9700 |
9 700 |
1992 |
5 |
0 |
0 |
0 |
2 |
36,1 |
1400 |
1 400 |
1993 |
16 |
1 |
1 |
1 |
6 |
32,8a |
12700 |
12 700 |
1994 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
34,3 g |
0 |
0 |
Starter
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Frode Mjølnerød (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
37,5 g |
0 |
|
G |
0976 |
0 |
0 |
|
|
Frode Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
01 |
3/1600 |
3 |
3 |
|
34,3 g |
0 |
|
G |
0575 |
0 |
0 |
|
|
Frode Mjølnerød (A) |
Biri Travbane |
|
02 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
36,7 |
0 |
|
|
0437 |
0 |
0 |
|
|
Frode Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
dist ag |
0 |
|
G |
0886 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
40,9 |
0 |
|
|
0167 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
4/1640 |
4 |
4 |
|
36,6 g |
0 |
|
G |
0200 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
37,8a |
0 |
|
|
0110 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Momarken Travbane |
|
03 |
6/2000 |
6 |
6 |
|
36,4a |
6 |
|
|
0084 |
1000 |
1 000 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Kala Travpark |
|
03 |
2/1900 |
2 |
2 |
|
34,6a |
2 |
|
|
0050 |
1500 |
1 500 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
3/2140 |
3 |
2 |
|
36,2 |
0 |
|
|
0613 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Momarken Travbane |
|
04 |
3/2000 |
3 |
3 |
|
33,2a |
0 |
|
|
0175 |
0 |
0 |
|
|
Frode Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
01 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
38,8a |
0 |
|
|
0254 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
09 |
10/2120 |
10 |
10 |
|
36,6 |
6 |
|
|
0082 |
1000 |
1 000 |
|
|
Frode Mjølnerød (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
37,0ag |
4 |
|
G |
0065 |
1600 |
1 600 |
|
|
Frode Mjølnerød (A) |
Momarken Travbane |
|
02 |
7/2000 |
7 |
7 |
|
32,8a |
1 |
|
|
0086 |
3000 |
3 000 |
|
|
Frode Mjølnerød (A) |
Drammen Travbane |
|
02 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
35,0 |
6 |
|
|
0138 |
1000 |
1 000 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
8/1600 |
8 |
8 |
|
39,6ag |
0 |
|
G |
0144 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
38,7 |
4 |
|
|
0078 |
1500 |
1 500 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
37,2a |
5 |
|
|
0132 |
1000 |
1 000 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Drammen Travbane |
|
02 |
10/1700 |
10 |
10 |
|
37,2ag |
0 |
|
G |
0078 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Bjerke Travbane |
|
08 |
3/2140 |
3 |
3 |
|
42,1 |
3 |
|
|
0037 |
1100 |
1 100 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
12/2120 |
12 |
12 |
|
37,9 g |
0 |
|
G |
0392 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
09 |
4/1600 |
4 |
4 |
|
37,8 g |
8 |
|
G |
0127 |
600 |
600 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Momarken Travbane |
|
07 |
12/2020 |
12 |
12 |
|
36,1 |
4 |
|
|
0684 |
800 |
800 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
01 |
15/2120 |
15 |
15 |
|
38,8 g |
0 |
|
G |
1189 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Drammen Travbane |
|
08 |
1/1700 |
1 |
1 |
|
39,6 g |
0 |
|
G |
0067 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
93 |
2/1600 |
2 |
2 |
|
37,9 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Drammen Travbane |
|
91 |
2/1700 |
2 |
2 |
|
44,8 r |
- |
R |
|
N |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
39,0 |
5 |
|
|
1089 |
1700 |
1 700 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
14/2140 |
14 |
14 |
|
40,6 g |
0 |
|
G |
0600 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Momarken Travbane |
|
02 |
9/2020 |
9 |
9 |
|
38,7 g |
0 |
|
G |
0105 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
01 |
7/2120 |
7 |
7 |
|
39,8 |
0 |
|
|
0144 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Momarken Travbane |
|
02 |
6/2000 |
6 |
6 |
|
48,4 |
0 |
|
|
0094 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
14/2140 |
14 |
14 |
|
39,9 |
3 |
|
|
0150 |
2500 |
2 500 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
12/2120 |
12 |
12 |
|
39,1 |
3 |
|
|
0464 |
2500 |
2 500 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Drammen Travbane |
|
08 |
10/2140 |
10 |
10 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Momarken Travbane |
|
08 |
11/2020 |
11 |
11 |
|
41,2 |
2 |
|
|
0155 |
3000 |
3 000 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Momarken Travbane |
|
08 |
10/2020 |
10 |
10 |
|
41,3 |
9 |
|
|
0268 |
1500 |
1 500 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
92 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
42,8 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Momarken Travbane |
|
92 |
3/1600 |
3 |
3 |
|
42,8 r |
- |
R |
|
N |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Momarken Travbane |
|
01 |
1/1600 |
1 |
1 |
|
dg |
- |
|
|
0611 |
0 |
0 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Momarken Travbane |
|
07 |
15/2020 |
15 |
14 |
|
42,4 |
6 |
|
|
0048 |
1000 |
1 000 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Drammen Travbane |
|
01 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
38,9 |
3 |
|
|
0089 |
2500 |
2 500 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
43,0 g |
5 |
|
G |
0066 |
1600 |
1 600 |
|
|
Hans Ingar Mjølnerød (A) |
Momarken Travbane |
|
92 |
3/1600 |
3 |
3 |
|
39,8 g |
- |
|
G |
P |
0 |
0 |
|
|
Avkom
Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Far |
Farfar |
Pil Soten |
1995 |
Sertifisert |
H |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Alm Svarten |
Granvar |
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |