Status:
Død
Gull Ulv (Kaldblods traver)
N-82-0622
- Farge: Rød
- Årgang: 1982
- Kjønn: Vallak
- Eier: Sverre Øraas, HALDEN
- Oppdretter: Anne B. Christoffersen, HALDEN
- Starter: 73
- 1. plass: 3
- 2. plass: 3
- 3. plass: 3
- Plassering: 37
- Volte: (9)33,4K
- Auto: (8)32,7aK
- Premier: kr 109 400
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 91 | 2/2140 | 2 | 2 | 38,9 r | - | R | N | 0 | |||||
Nils Olav Holm (A) | Jarlsberg Travbane | 91 | 5/1600 | 5 | 5 | STR | - | 0 | |||||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 01 | 5/2020 | 5 | 5 | 37,6 | 0 | 0166 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 08 | 3/1609 | 3 | 3 | 37,1ag | 0 | G | 0158 | 0 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Drammen Travbane | 04 | 1/2100 | 1 | 1 | 37,5 g | 0 | G | 0369 | 0 | |||||
Nils Olav Holm (A) | Jarlsberg Travbane | 05 | 2/2100 | 2 | 2 | 36,0a | 0 | 0424 | 0 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 05 | 5/2000 | 5 | 5 | 34,8 | 7 | 0540 | 1 000 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 09 | 6/1600 | 6 | 6 | 33,4 | 6 | 0490 | 1 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Drammen Travbane | 02 | 11/2520 | 11 | 11 | 35,6 | 0 | 0102 | 0 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 02 | 4/2660 | 4 | 4 | br g | - | G | 0384 | 0 | |||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 11/2100 | 11 | 11 | 32,7a | 5 | 0325 | 1 700 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Drammen Travbane | 08 | 6/2100 | 6 | 6 | 33,9 | 2 | 0093 | 3 500 | ||||||
Rolf Dahl (S) | Drammen Travbane | 02 | 9/1700 | 9 | 9 | 35,2 | 6 | 0342 | 1 500 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 05 | 13/2160 | 13 | 13 | 33,8 | 3 | 0340 | 4 000 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Bjerke Travbane | 06 | 13/2680 | 13 | 13 | 38,2 | 7 | 0667 | 1 500 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 01 | 11/2565 | 11 | 11 | 36,3 g | 0 | G | 0263 | 0 | |||||
Nils Olav Holm (A) | Bjerke Travbane | 04 | 6/2100 | 6 | 6 | 35,3a | 0 | 0500 | 0 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 05 | 2/1600 | 2 | 2 | 36,9 | 4 | 0207 | 2 200 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Bjerke Travbane | 10 | 10/1609 | 10 | 10 | 33,9a | 4 | 0184 | 3 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Momarken Travbane | 01 | 3/1600 | 3 | 3 | 34,2ag | 4 | G | 0130 | 2 200 | |||||
Nils Olav Holm (A) | Drammen Travbane | 05 | 10/2100 | 10 | 10 | 36,4 | 4 | 0100 | 2 000 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 04 | 1/2000 | 1 | 1 | 36,4 | 4 | 0279 | 2 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 02 | 1/2140 | 1 | 1 | 35,8 | 8 | 1190 | 1 500 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 05 | 10/2600 | 10 | 10 | 36,9ag | 0 | G | 0838 | 0 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 07 | 6/2140 | 6 | 6 | 37,6 g | 5 | G | 0147 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Drammen Travbane | 07 | 12/2100 | 12 | 12 | 35,5ag | 7 | G | 0200 | 1 500 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Drammen Travbane | 04 | 7/2100 | 7 | 7 | 36,0 | 1 | 0174 | 7 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 08 | 12/1609 | 12 | 12 | 32,7ag | 7 | G | 1038 | 1 500 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 07 | 14/2160 | 14 | 14 | 36,2 | 7 | 0676 | 1 500 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 03 | 2/2000 | 2 | 2 | 35,5ag | 0 | G | 1485 | 0 | |||||
Terje Løvseth (A) | Bjerke Travbane | 02 | 8/2100 | 8 | 8 | 36,5ag | ## | G | 0446 | 1 500 | |||||
Nils Olav Holm (A) | Drammen Travbane | 09 | 10/1700 | 10 | 10 | 33,8 g | 7 | G | 0504 | 1 500 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Biri Travbane | 05 | 4/2100 | 4 | 4 | 35,0ag | 6 | G | 0048 | 1 500 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 09 | 3/2600 | 3 | 3 | 35,2a | 3 | 2420 | 4 000 | ||||||
Hans Jørgen Eggen (S) | Momarken Travbane | 07 | 10/1600 | 10 | 10 | 33,1ag | 0 | G | 0243 | 0 | |||||
Nils Olav Holm (A) | Drammen Travbane | 01 | 10/2140 | 10 | 10 | 36,8 | 4 | 0070 | 800 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 02 | 12/2600 | 12 | 12 | 36,2a | 5 | 1016 | 2 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Drammen Travbane | 04 | 11/1700 | 11 | 11 | 36,7 | 0 | 0182 | 0 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 09 | 12/1609 | 12 | 12 | 34,2a | 0 | 1812 | 0 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Bjerke Travbane | 02 | 8/2140 | 8 | 8 | 36,7 | 9 | 0564 | 1 500 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 07 | 2/2000 | 2 | 2 | 37,8a | 4 | 0316 | 2 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 03 | 6/2000 | 6 | 6 | 39,1 | 3 | 0242 | 2 500 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Drammen Travbane | 08 | 10/1700 | 10 | 10 | 38,0 g | 0 | G | 0069 | 0 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 01 | 1/2100 | 1 | 1 | 36,4a | 5 | 0130 | 2 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 02 | 5/2140 | 5 | 5 | 38,6 g | 2 | G | 0344 | 6 000 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Momarken Travbane | 92 | 6/1600 | 6 | 6 | 38,0 | - | P | 0 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 03 | 15/2160 | 15 | 15 | 37,2 | 9 | 1695 | 1 500 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 09 | 11/1660 | 11 | 11 | 36,4 g | 6 | G | 0224 | 1 500 | |||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 07 | 10/2000 | 10 | 10 | 39,1 | 0 | 0500 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 09 | 13/1660 | 13 | 13 | 39,6 | 5 | 0139 | 1 800 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 01 | 6/2000 | 6 | 6 | 40,8a | 0 | 0081 | 0 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 02 | 9/1600 | 9 | 9 | 39,1 | 4 | 0279 | 2 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Momarken Travbane | 10 | 15/2020 | 15 | 15 | 41,6 | 8 | 0699 | 1 200 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 07 | 2/2000 | 2 | 2 | 39,9 g | 4 | G | 0042 | 1 600 | |||||
Nils Olav Holm (A) | Bjerke Travbane | 03 | 5/2140 | 5 | 5 | 39,3 | 0 | 0481 | 0 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 06 | 6/2140 | 6 | 6 | 39,0 | 1 | 0322 | 12 000 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Drammen Travbane | 03 | 3/2100 | 3 | 3 | 41,1 g | 6 | G | 0209 | 1 000 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 09 | 7/2140 | 7 | 7 | 40,1 g | 0 | G | 0028 | 0 | |||||
Ulf Thoresen | Bjerke Travbane | 07 | 5/2140 | 5 | 5 | 37,7 | 6 | 0164 | 1 200 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Bjerke Travbane | 02 | 15/2160 | 15 | 15 | 40,3 | 5 | 0834 | 1 200 | ||||||
Trond Skofsrud (T) | Bjerke Travbane | 08 | 4/2140 | 4 | 4 | 38,4 | 0 | 0374 | 0 | ||||||
Trond Skofsrud (T) | Bjerke Travbane | 09 | 12/2160 | 12 | 12 | 40,0 g | 6 | G | 0112 | 1 200 | |||||
Trond Skofsrud (T) | Momarken Travbane | 02 | 3/2000 | 3 | 3 | 38,5 g | 4 | G | 0145 | 1 600 | |||||
Roy Thorstein (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 12/1620 | 12 | 12 | 38,8 | 5 | 0360 | 1 000 | ||||||
Trond Skofsrud (T) | Bjerke Travbane | 09 | 3/1640 | 3 | 3 | 39,9 g | 8 | G | 0371 | 1 200 | |||||
Kristian Myren (A) | Bjerke Travbane | 08 | 6/1640 | 6 | 6 | 42,4 | 0 | 0324 | 0 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 07 | 10/2020 | 10 | 10 | 44,2 g | 0 | G | 0186 | 0 | |||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 10 | 3/2140 | 3 | 3 | 44,4 g | 0 | G | 0126 | 0 | |||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 02 | 4/1640 | 4 | 4 | dg | - | 0103 | 0 | ||||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 10 | 4/2140 | 4 | 4 | 44,0 rg | 0 | R | G | 0224 | 0 | ||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 08 | 1/1640 | 1 | 1 | 39,0 g | 8 | G | 0112 | 1 000 | |||||
Steinar Holm (T) | Drammen Travbane | 08 | 4/2100 | 4 | 4 | STR | - | 0 | |||||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 01 | 3/2140 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 09 | 6/1640 | 6 | 6 | 40,9 g | 1 | G | 0077 | 10 000 | |||||
Nils Olav Holm (A) | Momarken Travbane | 01 | 5/2000 | 5 | 5 | 42,8 | 4 | 0103 | 1 500 | ||||||
Steinar Holm (T) | Drammen Travbane | 07 | 5/2100 | 5 | 5 | 43,4 g | 2 | G | 0059 | 3 000 | |||||
Steinar Holm (T) | Momarken Travbane | 01 | 3/2000 | 3 | 3 | 42,5 g | 0 | G | 0073 | 0 | |||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 08 | 5/2140 | 5 | 5 | 43,5 g | 0 | G | 0032 | 0 | |||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 92 | 1/1640 | 1 | 1 | 40,0 | - | P | 0 | ||||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 92 | 6/1640 | 6 | 6 | 44,8 | - | N | 0 |