Status:
Død
Lill's Boy (Varmblods traver)
N-81-5440
- Farge: Brun
- Årgang: 1981
- Kjønn: Vallak
- Eier: Lill Margaret Bekken, BRANDBU
- Oppdretter: John Bekken, BRANDBU
- Starter: 35
- 1. plass: 0
- 2. plass: 2
- 3. plass: 2
- Plassering: 13
- Volte: (0)21,5K
- Auto: (7)21,0aK
- Premier: kr 28 750
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Øivind Mathisen (T) | Biri Travbane | 03 | 9/1600 | 9 | 9 | 25,1 | 0 | 0305 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Biri Travbane | 92 | 3/1600 | 3 | 3 | 23,7 | - | P | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 03 | 10/1620 | 10 | 10 | 23,9 | 0 | 0351 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Biri Travbane | 04 | 1/2100 | 1 | 1 | 23,8 | 0 | 0137 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Biri Travbane | 04 | 12/1609 | 12 | 12 | 21,0a | 6 | 0129 | 1 000 | ||||||
John Bekken (A) | Biri Travbane | 92 | 4/1600 | 4 | 4 | 22,4 | - | P | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 05 | 13/2120 | 13 | 13 | 25,8 | 0 | 0952 | 0 | ||||||
Per Ulven (T) | Drammen Travbane | 03 | 6/1700 | 6 | 6 | 22,7a | 7 | 1008 | 1 000 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Biri Travbane | 08 | 12/2120 | 12 | 12 | 24,4 | 0 | 0557 | 0 | ||||||
Ragnar Rekvik (S) | Drammen Travbane | 09 | 12/1700 | 12 | 12 | 23,0a | 0 | 1534 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 01 | 4/1609 | 4 | 4 | 22,2a | 0 | 0153 | 0 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Momarken Travbane | 01 | 2/1600 | 2 | 2 | 22,4 g | 0 | G | 0708 | 0 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 5/1640 | 5 | 5 | dg | - | 0359 | 0 | ||||||
John Bekken (A) | Biri Travbane | 08 | 7/1609 | 7 | 7 | 24,2a | 0 | 0277 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 1/1640 | 1 | 1 | 23,0 | 8 | 0118 | 1 200 | ||||||
John Bekken (A) | Biri Travbane | 03 | 2/1600 | 2 | 2 | 21,5 | 2 | 0116 | 3 500 | ||||||
Per Ulven (T) | Bjerke Travbane | 07 | 2/1640 | 2 | 2 | 22,4 | 2 | 0691 | 7 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 07 | 1/1640 | 1 | 1 | 22,6 | 3 | 1000 | 3 500 | ||||||
Per Ulven (T) | Bjerke Travbane | 09 | 13/2120 | 13 | 13 | 24,2 | 6 | 0342 | 1 000 | ||||||
Per Ulven (T) | Bjerke Travbane | 08 | 11/2120 | 11 | 11 | 25,1 | 5 | 0791 | 1 000 | ||||||
John Bekken (A) | Biri Travbane | 04 | 3/2100 | 3 | 3 | 25,0 | 7 | 0623 | 1 000 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Jarlsberg Travbane | 09 | 11/2100 | 11 | 11 | br a | - | 0841 | 0 | ||||||
John Bekken (A) | Biri Travbane | 03 | 12/2100 | 12 | 12 | STR | - | 0 | |||||||
Kirsti Tonttila (S) | Biri Travbane | 07 | 6/2100 | 6 | 6 | STR | - | 0 | |||||||
Øivind Mathisen (T) | Biri Travbane | 01 | 8/2120 | 8 | 8 | 25,3 | 5 | 0163 | 1 000 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Biri Travbane | 07 | 2/2100 | 2 | 2 | 27,0 | 6 | 0098 | 1 000 | ||||||
Per M. Hvattum (A) | Biri Travbane | 07 | 9/1600 | 9 | 9 | 25,4 | 3 | 0347 | 2 000 | ||||||
John Bekken (A) | Bjerke Travbane | 10 | 6/2100 | 6 | 6 | 26,3a | 0 | 0441 | 0 | ||||||
John Bekken (A) | Drammen Travbane | 01 | 3/2100 | 3 | 3 | 24,8 | 6 | 1644 | 800 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Biri Travbane | 08 | 6/1600 | 6 | 5 | 25,7 | 0 | 0745 | 0 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 12/1960 | 12 | 12 | 26,0a | 6 | 0254 | 800 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Drammen Travbane | 09 | 9/2100 | 9 | 9 | 26,1 | 5 | 0129 | 900 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 1/2000 | 1 | 1 | 23,8 | 4 | 0547 | 1 250 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Biri Travbane | 01 | 9/2100 | 9 | 9 | BR | - | 0785 | 0 | ||||||
Per M. Hvattum (A) | Drammen Travbane | 01 | 12/2100 | 12 | 12 | 27,0 r | 7 | R | 1245 | 800 | |||||
John Bekken (A) | Vikodden Travbane | 11 | 5/1800 | 5 | 5 | 30,8 | 0 | 0120 | 0 | ||||||
John Bekken (A) | Vikodden Travbane | 08 | 2/1800 | 2 | 2 | 30,8 | 0 | 0066 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 11/1700 | 11 | 11 | 33,7 | 0 | 0650 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Bjerke Travbane | 01 | 9/2100 | 9 | 9 | 29,9 | 0 | 0634 | 0 | ||||||
Frank Martinsen (T) | Bjerke Travbane | 91 | 5/1700 | 5 | 5 | 29,6 | - | P | 0 |