Status:
Død
Close Feeling (Varmblods traver)
N-81-5317
- Farge: Brun
- Årgang: 1981
- Kjønn: Vallak
- Eier: Finn Hugo Olsen, BERGEN
- Oppdretter: Magnhild Karlsen, SKIEN
- Starter: 35
- 1. plass: 0
- 2. plass: 1
- 3. plass: 1
- Plassering: 17
- Volte: (4)22,1K
- Auto: (5)21,7aK
- Premier: kr 20 050
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jens Kristian Lunde (C) | Bergen Travpark | 07 | 7/1620 | 7 | 7 | STR | - | 0 | |||||||
Ove Wassberg (T) | Bergen Travpark | 02 | 3/2100 | 3 | 3 | 25,2 | 6 | 0095 | 1 000 | ||||||
Jens Kristian Lunde (C) | Bergen Travpark | 02 | 12/2140 | 12 | 12 | br r | - | R | 0545 | 0 | |||||
Ove Wassberg (T) | Bergen Travpark | 02 | 10/1640 | 10 | 10 | 24,6 | 0 | 0064 | 0 | ||||||
Per Åge Andersen (A) | Drammen Travbane | 01 | 2/1700 | 2 | 2 | 25,7a | 0 | 0128 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 05 | 11/1600 | 11 | 11 | 23,8 | 6 | 0152 | 1 000 | ||||||
Terje Karlsen (B) | Jarlsberg Travbane | 07 | 6/1600 | 6 | 6 | 23,5a | 0 | 0967 | 0 | ||||||
Jan Tore Rønningen (A) | Bjerke Travbane | 08 | 15/1620 | 15 | 15 | 23,5 | 7 | 1520 | 1 000 | ||||||
Jan Tore Rønningen (A) | Klosterskogen Travbane | 07 | 12/2120 | 12 | 11 | dg | - | 0468 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 02 | 13/2120 | 13 | 13 | STR | - | 0 | |||||||
Gunnar Eggen (T) | Drammen Travbane | 08 | 11/1700 | 11 | 11 | 21,7a | 0 | 0736 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 02 | 11/1600 | 11 | 11 | 23,5 | 7 | 0434 | 1 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 03 | 10/1700 | 10 | 10 | 22,1a | 7 | 0245 | 800 | ||||||
Thor Borg (C) | Klosterskogen Travbane | 03 | 12/1700 | 12 | 12 | 25,5a | 0 | 0544 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Klosterskogen Travbane | 05 | 8/1700 | 8 | 8 | 25,1a | 0 | 0121 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 6/1960 | 6 | 6 | 24,0a | 7 | 0128 | 800 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 9/1960 | 9 | 9 | 23,4a | 5 | 0299 | 900 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Drammen Travbane | 02 | 7/2100 | 7 | 7 | 24,9a | 2 | 0078 | 3 000 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 9/1960 | 9 | 9 | 23,9a | 7 | 0160 | 800 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 8/1700 | 8 | 8 | 26,4a | ## | 0824 | 800 | ||||||
Ulf Thoresen | Klosterskogen Travbane | 03 | 4/1700 | 4 | 4 | 24,2a | 5 | 0130 | 1 000 | ||||||
Terje Karlsen (B) | Klosterskogen Travbane | 02 | 10/1700 | 10 | 10 | 25,9a | 0 | 0162 | 0 | ||||||
Ulf Thoresen | Klosterskogen Travbane | 08 | 11/2120 | 11 | 11 | 25,5 | 7 | 0034 | 800 | ||||||
Ulf Thoresen | Klosterskogen Travbane | 03 | 3/2100 | 3 | 3 | 26,8 | 3 | 0123 | 1 500 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Klosterskogen Travbane | 08 | 13/2120 | 13 | 13 | 25,6 | 0 | 0183 | 0 | ||||||
Ulf Thoresen | Klosterskogen Travbane | 07 | 13/1740 | 13 | 13 | 22,1 | 7 | 0195 | 800 | ||||||
Ulf Thoresen | Jarlsberg Travbane | 07 | 2/2000 | 2 | 2 | 23,7 | 5 | 0089 | 900 | ||||||
Ulf Thoresen | Drammen Travbane | 07 | 9/2100 | 9 | 9 | 23,1 | 4 | 0135 | 1 050 | ||||||
Terje Karlsen (B) | Klosterskogen Travbane | 09 | 6/1700 | 6 | 6 | BR | - | 0218 | 0 | ||||||
Terje Karlsen (B) | Jarlsberg Travbane | 07 | 3/2000 | 3 | 3 | BR | - | 0250 | 0 | ||||||
Terje Karlsen (B) | Klosterskogen Travbane | 08 | 12/1700 | 12 | 12 | 25,5a | 0 | 0106 | 0 | ||||||
Terje Karlsen (B) | Klosterskogen Travbane | 07 | 3/2100 | 3 | 3 | 25,0 | 4 | 0082 | 1 050 | ||||||
Terje Karlsen (B) | Klosterskogen Travbane | 08 | 10/2100 | 10 | 10 | 24,7 | 7 | 0640 | 800 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Drammen Travbane | 07 | 11/2100 | 11 | 10 | 26,0 | 4 | 0768 | 1 050 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 6/1700 | 6 | 5 | BR | - | 0225 | 0 | ||||||
Jan Tore Rønningen (A) | Jarlsberg Travbane | 07 | 9/2000 | 9 | 9 | 27,7 | 0 | 2126 | 0 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Drammen Travbane | 08 | 11/1700 | 11 | 11 | 28,9 | 0 | 0220 | 0 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Drammen Travbane | 91 | 1/1700 | 1 | 1 | 30,8 | - | P | 0 |