Status:
Død
Tellus The Best (Varmblods traver)
N-01-5369
- Farge: Rød
- Årgang: 2001
- Kjønn: Vallak
- Eier: Bodil Eggen, TRONDHEIM
- Oppdretter: Bodil Eggen, TRONDHEIM
- Starter: 33
- 1. plass: 2
- 2. plass: 1
- 3. plass: 2
- Plassering: 11
- Volte: (5)*18,1M
- Auto: (6)14,8aK
- Premier: kr 57 300
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Marit Valstad (A) | Leangen Travbane | 01 | 5/1660 | 5 | 7 | M | 19,9 | 5 | 527 | 2 500 | |||||
Ragnhild Bjørnbeth (A) | Leangen Travbane | 23 | 3/2140 | 3 | 3 | M | 24,1 | - | P | 0 | |||||
Arve Sjoner (T) | Leangen Travbane | 22 | 2/2140 | 2 | 2 | 22,5 | - | P | 0 | ||||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 05 | 2/2140 | 2 | 2 | 19,9 | 0 | 497 | 0 | ||||||
Arve Sjoner (T) | Leangen Travbane | 03 | 3/2140 | 3 | 3 | 19,6 | 0 | 344 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 03 | 4/1660 | 4 | 5 | 21,0 | 0 | 73 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 07 | 10/1640 | 10 | 10 | 20,0ag | 6 | G | 268 | 2 000 | |||||
Arve Sjoner (T) | Leangen Travbane | 01 | 7/1640 | 7 | 7 | 17,8a | 0 | 527 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 02 | 4/2140 | 4 | 4 | 21,7 g | 0 | G | 308 | 0 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 24 | 5/2140 | 5 | 5 | 21,9 | - | P | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 05 | 2/2140 | 2 | 2 | dg | - | 412 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Rauma Travbane | 05 | 1/2120 | 1 | 5 | br g | - | G | PK | 0 | |||||
Arve Sjoner (T) | Leangen Travbane | 03 | 4/2140 | 4 | 4 | dist a | 0 | 98 | 0 | ||||||
Rune Wiig (T) | Leangen Travbane | 09 | 11/1640 | 11 | 11 | 16,9a | 5 | 57 | 2 000 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 02 | 9/1609 | 9 | 9 | 14,8a | 0 | 211 | 0 | ||||||
Arve Sjoner (T) | Leangen Travbane | 09 | 6/1640 | 6 | 6 | 15,6a | 4 | 136 | 2 500 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 04 | 3/2140 | 3 | 3 | 19,3a | 1 | 27 | 12 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 03 | 10/2140 | 10 | 10 | 17,4ag | 2 | G | 146 | 6 000 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 01 | 5/2140 | 5 | 5 | 18,9a | 4 | 385 | 2 500 | ||||||
Arve Sjoner (T) | Leangen Travbane | 03 | 2/2140 | 2 | 2 | 23,6 | 0 | 98 | 0 | ||||||
Arve Sjoner (T) | Leangen Travbane | 07 | 4/1640 | 4 | 4 | 18,7a | 6 | 267 | 1 500 | ||||||
Arve Sjoner (T) | Leangen Travbane | 04 | 2/2140 | 2 | 2 | dg | - | 100 | 0 | ||||||
Arve Sjoner (T) | Leangen Travbane | 04 | 10/2140 | 10 | 10 | 19,9a | 5 | 269 | 1 500 | ||||||
Arve Sjoner (T) | Leangen Travbane | 07 | 5/1640 | 5 | 5 | 17,8a | 4 | 297 | 2 500 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 04 | 4/2160 | 4 | 10 | 21,0 g | 7 | G | 167 | 1 500 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 08 | 11/2140 | 11 | 12 | 20,1ag | 0 | G | 228 | 0 | |||||
Asbjørn Mehla (T) | Leangen Travbane | 02 | 10/1640 | 10 | 10 | 17,8a | 0 | 61 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 05 | 3/2140 | 3 | 3 | 18,5a | 0 | 150 | 0 | ||||||
Arve Sjoner (S) | Leangen Travbane | 10 | 5/1640 | 5 | 5 | 17,4a | 3 | 85 | 4 000 | ||||||
Arve Sjoner (S) | Leangen Travbane | 08 | 2/2140 | 2 | 2 | 18,2a | 0 | 103 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 09 | 4/2160 | 4 | 10 | 18,1 | 1 | 116 | 8 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 08 | 4/2140 | 4 | 4 | dg | - | 89 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 07 | 6/2160 | 6 | 14 | 19,4 | 4 | 212 | 3 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 09 | 1/2140 | 1 | 1 | 21,4 | 3 | 70 | 4 000 | ||||||
Tor Inge Rygh (T) | Leangen Travbane | 07 | 2/2140 | 2 | 2 | 25,1 g | 4 | G | 43 | 1 800 | |||||
Tor Inge Rygh (T) | Leangen Travbane | 92 | 4/2140 | 4 | 4 | 21,2 | - | P | 0 | ||||||
Tor Inge Rygh (T) | Leangen Travbane | 08 | 2/2140 | 2 | 2 | dg | - | 0317 | 0 | ||||||
Tor Inge Rygh (T) | Leangen Travbane | 92 | 3/2140 | 3 | 3 | 22,5 | - | P | 0 | ||||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 97 | 4/2140 | 4 | 4 | 29,5 | - | B | 4 000 | ||||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 96 | 1/2140 | 1 | 1 | 31,6 | - | B | 4 000 |