Status:
Død
Hanse Søgård (DK) (Varmblods traver)
D-81-0603
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1981
-
Kjønn:
Vallak
-
Eier:
Jørn Sannes-Gunnar Aase, PORSGRUNN
-
Oppdretter:
Danmark, DK-2920 CHARLOTTENL.,
-
Starter:
27
-
1. plass:
1
-
2. plass:
0
-
3. plass:
3
-
Plassering:
8
-
Volte:
(6)22,4K
-
Auto:
(4)20,9aK
-
Premier:
kr 17 550
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1985 |
17 |
1 |
0 |
2 |
6 |
20,9a |
13050 |
13 050 |
1987 |
7 |
0 |
0 |
1 |
1 |
22,4 |
3000 |
3 000 |
1988 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
1989 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
22,7ar |
1500 |
1 500 |
Starter
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Ragnar Rekvik (S) |
Klosterskogen Travbane |
|
05 |
12/1700 |
12 |
12 |
|
22,7ar |
0 |
R |
|
0406 |
0 |
0 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
8/1700 |
8 |
8 |
|
23,5ag |
6 |
|
G |
0051 |
1500 |
1 500 |
|
|
Gunnar Mehla (T) |
Sørlandets Travpark |
|
02 |
4/2140 |
4 |
4 |
|
25,0a |
0 |
|
|
0307 |
0 |
0 |
|
|
Ragnar Rekvik (S) |
Klosterskogen Travbane |
|
93 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
25,5 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
91 |
1/1700 |
1 |
1 |
|
23,1 r |
- |
R |
|
N |
0 |
0 |
|
|
Frode Fladen (T) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
3/1640 |
3 |
3 |
|
22,4 |
0 |
|
|
0387 |
0 |
0 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
08 |
10/1700 |
10 |
10 |
|
br ag |
- |
|
G |
0337 |
0 |
0 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
08 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
23,5 g |
7 |
|
G |
0247 |
1000 |
1 000 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Hortemo Travbane |
|
03 |
4/1960 |
4 |
4 |
|
25,9 |
3 |
|
|
0047 |
2000 |
2 000 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
30,4a |
0 |
|
|
0087 |
0 |
0 |
|
|
Ragnar Rekvik (S) |
Jarlsberg Travbane |
|
01 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
27,0 |
0 |
|
|
0852 |
0 |
0 |
|
|
Ragnar Rekvik (S) |
Jarlsberg Travbane |
|
01 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
26,2 g |
0 |
|
G |
0321 |
0 |
0 |
|
|
Ragnar Rekvik (S) |
Klosterskogen Travbane |
|
91 |
1/1700 |
1 |
1 |
|
25,4 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
5/1600 |
5 |
5 |
|
dg r |
- |
R |
|
0227 |
0 |
0 |
|
|
Ulf Thoresen |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
10/2000 |
10 |
10 |
|
27,0 |
9 |
|
|
0087 |
800 |
800 |
|
|
Ragnar Rekvik (S) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
6/1600 |
6 |
6 |
|
24,4a |
0 |
|
|
0734 |
0 |
0 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
15/2020 |
15 |
15 |
|
24,2 |
7 |
|
|
0084 |
800 |
800 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
03 |
1/1600 |
1 |
1 |
|
23,1 |
8 |
|
|
0064 |
800 |
800 |
|
|
Thor Borg (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
9/2120 |
9 |
9 |
|
24,2 |
0 |
|
|
0107 |
0 |
0 |
|
|
Vidar Hop (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
8/1740 |
8 |
8 |
|
20,9a |
6 |
|
|
0209 |
800 |
800 |
|
|
Thor Borg (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
7/2000 |
7 |
6 |
|
23,7 |
1 |
|
|
0037 |
5000 |
5 000 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
5/2000 |
5 |
5 |
|
26,5 |
0 |
|
|
0314 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
13/1620 |
13 |
13 |
|
23,9 |
9 |
|
|
0305 |
800 |
800 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
25,5 |
0 |
|
|
0188 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
10/2000 |
10 |
10 |
|
25,4 |
3 |
|
|
0256 |
1750 |
1 750 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
01 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
BR |
- |
|
|
0047 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
24,5 |
6 |
|
|
0213 |
800 |
800 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
01 |
6/1700 |
6 |
6 |
|
24,8 |
3 |
|
|
0055 |
1500 |
1 500 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
7/1600 |
7 |
7 |
|
28,0 |
0 |
|
|
0062 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
29,3 |
0 |
|
|
0049 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
91 |
1/1700 |
1 |
1 |
|
26,6 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |