Goes All Magic* (S) (Varmblods traver)
75200211S142184
<<< Hesten er ikke norskregistrert. Kontakt hestens hjemland (Sverige) for utfyllende opplysninger >>>
-
Farge:
M.Brun
-
Årgang:
2014
-
Alder:
10 år
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Sverige, S-161 BROMMA,
-
Oppdretter:
Sverige, S-161 BROMMA,
-
Starter:
23
-
1. plass:
6
-
2. plass:
3
-
3. plass:
1
-
Plassering:
8
-
Volte:
(8)13,0K
-
Auto:
(6)13,8aK
-
Premier:
kr 257 477
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
2016 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
2017 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
19,3 |
5485 |
5 485 |
2018 |
4 |
3 |
0 |
0 |
1 |
16,6 |
82070 |
82 070 |
2019 |
5 |
1 |
0 |
0 |
3 |
14,0a |
28421 |
28 421 |
2020 |
5 |
1 |
2 |
0 |
1 |
13,8a |
41883 |
41 883 |
2021 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
13,0 |
90745 |
90 745 |
2022 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
13,0 |
8875 |
8 875 |
Starter
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Henrik Åslund (S) |
Momarken Travbane |
|
06 |
7/1640 |
7 |
7 |
|
STR |
- |
|
|
0 |
0 |
0 |
|
Va |
Mikael J. Andersson (T) |
Färjestad |
|
10 |
2/1640 |
2 |
2 |
|
13,0 |
5 |
|
|
199 |
5883 |
5 883 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Färjestad |
|
03 |
11/2140 |
11 |
11 |
|
14,6a |
0 |
|
|
557 |
1496 |
1 496 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Åmål |
|
10 |
7/2080 |
7 |
7 |
|
17,8a |
0 |
|
|
275 |
1496 |
1 496 |
|
|
Bjørn Goop (T) |
Örebro |
|
06 |
9/2140 |
9 |
9 |
|
15,4 |
0 |
|
|
246 |
499 |
499 |
|
|
Bjørn Goop (T) |
Färjestad |
|
06 |
9/1640 |
9 |
9 |
|
13,0 |
2 |
|
|
283 |
54846 |
54 846 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Åmål |
|
05 |
4/1680 |
4 |
4 |
|
14,1a |
1 |
|
|
56 |
24930 |
24 930 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Färjestad |
|
05 |
5/2140 |
5 |
5 |
|
14,8a |
3 |
|
|
45 |
8476 |
8 476 |
|
|
Andreas Andersson (S) |
Arvika |
|
08 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
16,9ag |
7 |
|
G |
24 |
1994 |
1 994 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Solvalla |
|
05 |
3/1640 |
3 |
3 |
|
13,8a |
2 |
|
|
133 |
19944 |
19 944 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Färjestad |
|
05 |
7/2160 |
7 |
12 |
|
16,2 |
1 |
|
|
24 |
9972 |
9 972 |
|
|
Andreas Andersson (S) |
Arvika |
|
05 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
16,7a |
2 |
|
|
174 |
9972 |
9 972 |
|
|
Henna Halme (S) |
Axevalla |
|
03 |
5/2140 |
5 |
5 |
|
17,0a |
7 |
|
|
69 |
1496 |
1 496 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Färjestad |
|
03 |
4/2140 |
4 |
5 |
|
16,1a |
0 |
|
|
289 |
499 |
499 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Momarken Travbane |
|
06 |
11/2140 |
11 |
11 |
|
17,8a |
0 |
|
|
180 |
0 |
0 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Färjestad |
|
02 |
11/2140 |
11 |
11 |
|
16,0a |
7 |
|
|
348 |
2294 |
2 294 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Årjäng |
|
05 |
9/1640 |
9 |
9 |
|
14,0a |
5 |
|
|
160 |
2992 |
2 992 |
|
|
Shkelzen Koka (S) |
Arvika |
|
02 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
16,1a |
1 |
|
|
22 |
19944 |
19 944 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Årjäng |
|
08 |
8/2140 |
8 |
8 |
|
16,5a |
6 |
|
|
69 |
3191 |
3 191 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Färjestad |
|
10 |
11/1640 |
11 |
11 |
|
16,6 |
1 |
|
|
26 |
24930 |
24 930 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Färjestad |
|
02 |
5/2140 |
5 |
5 |
|
17,2 |
1 |
|
|
206 |
29916 |
29 916 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Färjestad |
|
03 |
7/2140 |
7 |
7 |
|
STR |
0 |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Åmål |
|
01 |
1/2080 |
1 |
1 |
|
18,4 |
1 |
|
|
36 |
24930 |
24 930 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Åmål |
|
07 |
8/2080 |
8 |
8 |
|
18,9 g |
6 |
|
G |
269 |
2294 |
2 294 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Färjestad |
|
50 |
5/2140 |
5 |
5 |
|
19,7 |
0 |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Årjäng |
|
02 |
2/2140 |
2 |
2 |
|
19,3 |
6 |
|
|
655 |
5485 |
5 485 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Färjestad |
|
13 |
3/2140 |
3 |
3 |
|
21,9 |
0 |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Henrik Åslund (S) |
Färjestad |
|
13 |
2/2140 |
2 |
2 |
|
29,5 |
0 |
|
|
B |
0 |
0 |
|
|
Status
Siste godkjente vaksinasjon: |
Siste registrerte vaksinasjon: |
|
|
Bane: |
Dato: |
Poeng: |
|
Gjenstående prioritet trav: |
0 |
Färjestad |
|
648 |
|
Gjenstående prioritet montè: |
0 |
Örebro |
|
4 |
|
Halvrad sulkyløp |
0 |
Åmål |
|
14 |
|
Halvrad montè: |
0 |
Färjestad |
|
14 |
|
Importdato: |
|
Färjestad |
|
73 |
|
Eksportdato: |
|
|
Totalt: |
753 |
|
Død dato: |
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |