Sigmund Tandberg
1959
-
Navn
Sigmund Tandberg
-
Sted
HOKKSUND
-
Nr.
2192
-
Lisens
( F9 ) Ikke gyldig lisens
-
Drakt
-
Monté
Nei
-
Starter:
860
-
1. pl.:
28
-
2. pl.:
53
-
3. pl.:
47
-
Øvr. pl.:
298
-
Premier:
kr 858 266
-
Starter siste 12 mnd:
0
-
Starter siste 2 år:
0
Karriere som kusk
| År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Innkjørt kr. |
| 2010 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| 2009 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| 2008 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| 2006 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| 2005 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1000 |
1 000 |
| 2004 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
7000 |
7 000 |
| 2003 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| 2002 |
2 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1500 |
1 500 |
| 2001 |
9 |
0 |
2 |
0 |
4 |
27000 |
27 000 |
| 2000 |
5 |
0 |
0 |
1 |
0 |
3500 |
3 500 |
| 1999 |
2 |
0 |
1 |
0 |
1 |
9800 |
9 800 |
| 1998 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| 1997 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| 1996 |
8 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2000 |
2 000 |
| 1995 |
13 |
1 |
1 |
3 |
3 |
31600 |
31 600 |
| 1994 |
24 |
2 |
1 |
2 |
5 |
22800 |
22 800 |
| 1993 |
14 |
1 |
2 |
2 |
2 |
32600 |
32 600 |
| 1992 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
4000 |
4 000 |
| 1991 |
28 |
0 |
0 |
0 |
10 |
13700 |
13 700 |
| 1990 |
44 |
1 |
0 |
2 |
21 |
47866 |
47 866 |
| 1989 |
66 |
1 |
2 |
5 |
20 |
65900 |
65 900 |
| 1988 |
58 |
3 |
6 |
5 |
20 |
104900 |
104 900 |
| 1987 |
63 |
2 |
3 |
1 |
25 |
50700 |
50 700 |
| 1986 |
51 |
1 |
2 |
5 |
20 |
56400 |
56 400 |
| 1985 |
39 |
0 |
3 |
2 |
16 |
28000 |
28 000 |
| 1984 |
159 |
3 |
9 |
8 |
60 |
117450 |
117 450 |
| 1983 |
104 |
7 |
11 |
9 |
28 |
132500 |
132 500 |
Starter som kusk
| Hest |
|
Bane |
Dato |
|
Løp |
Dist. |
|
T |
Plas. |
Plas. |
Tid |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Prog.nr. |
Sko |
Vogn |
| Macho (DK) |
Macho (DK) |
BJERKE TRAVBANE |
2010-08-25T02:00:00 |
25.08.2010 |
06 |
2100/07 |
7/2100 |
|
0 |
X0 |
15,9a |
|
|
109 |
0 |
0 |
7 |
|
|
| Thess Mina |
Thess Mina |
BJERKE TRAVBANE |
2010-04-21T02:00:00 |
21.04.2010 |
08 |
2100/05 |
5/2100 |
|
|
XX |
dg |
|
|
104 |
0 |
0 |
5 |
|
|
Eventuell utelukkelse
| Utelukket |
Bane |
Fra dato |
Til dato |
|
|
|
|